Pages

marți, 9 aprilie 2013

Am pierdut-o

 
 
Ne despartisem . Nu era prima oara .Credeam ca incep sa ma obisnuiesc cu ideea . Vad mesajul cu "Mai bine ne-am despartii .." si ma prefac ca nu-mi prea pasa . Ciudat ! Ma asteptam sa îmi fie mai greu.. Trec minute bune , chiar ore.. Eu ramân la fel de nepasator sau cel putin incerc . Îmi spun în gând "trec si peste asta.." . Îmi pun un zâmbet pe fata si.. las ziua sa treaca . Iau telefonul în mâna si ma uit .. era asa gol . Parca nu mai avea nici telefonul sens fara tine . Nici un mesaj sau apel .. nimic . Încep sa ma simt putin prost . Vine noaptea..îmi asez capul pe perna , sting lumina .. si încep sa-mi amintesc ..zâmbetul tau , mesajele frumoase , conversatiile noastre lungi , glumele noastre tâmpite.. si frate , mi-e dor . O sa-mi fie dor de toate astea , mai ales de tine..Încep sa ma simt singur , abandonat si încep si sa plâng . 
La dracu , te-am pierdut , nu-i asa!? ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu