Pages

luni, 25 martie 2013

Am nevoie de tine…

 Am nevoie de tine…


Am nevoie de cea care se va lega strans de sufletul meu.
Am nevoie de cea care nu ma va iubi cu cuvintele spuse-n vant,ci cu inima vie.
AM nevoie de cea care ma va ocroti de toti,doar imbratisindu-ma.
Am nevoie de cea care cu credinta ma v-a creste si ma va ridica.
Am nevoie de cea care imi va arata cu placere tot ceea ce eu nu am de unde sa stiu.
Am nevoie de cea,care va uita de orgoliu ei odata cu mine.
Am nevoie de cea care nu ma va lasa sa plec,nicioadata.
Am nevoie de cea care nu va pleca. . nicioadata.
Am nevoie de cea care imi v-a aprecia darul,si imi v-a spune mereu ca pot chiar daca i-ar parea putin de fapt.
Am nevoie de cea care prin curajul,prin vorba-i calda ma va sustine in orice fapta.
Am nevoie de cea care imi va simti oboseala si ma va saruta cu cuvinte dulci,in fiecare seara pana adorm.
Am nevoie de cea care macar odata pe dimineata,ma va trezi cu glasul dulce,spunand “Buna dimineata iubitule,eu te iubesc “.
Am nevoie de cea care va plinge,odata cu mine.
Am nevoie de dragostea ta,nu de-o dragoste citita si nesimtita.
Am nevoie de Tine!
Am nevoie de privirea ta,care imi adaposteste ochii.
Am nevoie de zimbetul tau,care imi vindeca supararile,si oricare alta rana.
Am nevoie de mainile tale,care ma cuprind mereu.
Am nevoie de fiecare bucatica din tine,care ma face sa tremur de placere..
Am nevoie de tot ce am intilnit odata cu tine..
Am nevoie de tine…
Chiar am nevoie de tine :-< 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu