Pages

joi, 8 noiembrie 2012

bla bla bla.

bla bla bla

Cat de ciudate par toate definitiile dragostei si cat de irelevante pentru mine... traiesc in "umbra ta" de aproape 11 luni ... Ce ce umbra ? Pentru ca nu esti aici si nici nu vei mai vreodata...
Dragostea...
Iubirea...
Cum sa le definesc ? Nu stiu !!
...
    Stiu doar ca ar fi stupid sa spun ca esti viata mea, ca tu esti totul pentru mine. De ce stupid? Pentru ca nu mai esti al meu asa cum poate nu ai fost niciodata :-< .
    Mi-am amintit de ceva ce mi-ai promis ATUNCI: "Nu o sa te las niciodata , n-am sa ma plictisesc niciodata de tine si-am sa fac imposibilul doar ca sa te tin langa mine . . "
Am trait atata timp in "umbra" , in umbra TA dar nu pot traii cu gandul ca asta a fost ... Stiu ca fiecare are o viata
de trait (pacat ca nu a putut/putem fi impreuna si asta pentru ca nu mai vrei).
Pacat ...
Pacat ca mi-a inghetat atat de tare incat sufletul mi-a degerat si in curind va fi mort ...
 Mort in viata ...
A ajuns sa nu mai simta nimic , nici macar frica... totul e un gol imens  si niciodata satisfacut , de
iluzii trecatoare a altor "iubiri" trecatoare ...
Te-as intreba un singur lucru: daca exista iubire ce inseamna a iubi?
     Oare poetii din antichitate nu o comparau cu
uitarea de sine, sau cu renuntarea la TOT in favoarea persoanei "iubite"?
Nu stiu daca iubesc, stiu doar ca te iubesc si nu stiu daca am iubit vreodata cum te iubesc pe tine .


Si totusi ...
Daca ti-as spune ca pentru mine
Ziua incepe si se termina cu constientizare faptului
Ca tu existi ...
Si ...
 Aveam un sentiment
Care s-a transformat latent
Intr-un amalgam de trairi sufletesti...
Si... stiam
Stiam ca totul va fi altfel
Ca-mi voi schimba simtirea si felul de a fi
Ca voi simti ...
Ca voi trai ...
Ca voi muri ...

Te Iubesc ! :-<
@ Habar n-am ce scriu .. Mi-este somn dar nu pot dormii . . Sper sa se inteleaga exact ce-am vrut eu sa spun!

6 comentarii: