Pages

marți, 6 noiembrie 2012

Heii !!

Uite ca in sfarsit mi-am facut si eu blog!

De curand ma tot gandeam ca ar fii dragut sa pot avea un loc al meu unde as putea scrie ce doresc , ce simt .. Un loc in care as putea impartasii cu prietenii mei şi cu viitorii cititori  :D . Fiind prima postare, mi se pare cam greu sa scriu, sa imi asez ideile in pagina, insa sunt sigur ca de indata ce incep să scriu, cuvintele vor veni de la sine. x_x


Ce pot spune despre mine?

Ma numesc Cristi , insa mai toata lumea imi spune Sedan . Desi am 19 ani tot un copil am ramas :D , sunt foarte amuzant b-), al naibii de incapatanat , ambitios , orgolios sii am o putere foarte mare de convingere :o3

Pot sa spun ca sunt norocos ca am langa mine persoane care ma iubesc/apreciaza/respecta . Am o familie de care pot sa spun ca sunt mandru , prieteni buni si nu in ultimul rand o iubita minunata :-< ! In conditiile astea ar trebuii sa am o viata perfecta,nu? Din pacate nu sunt toate roz asa cum ar trebuii . . .

Imi place : Sa desenez =p~ e uimitor cum dintr-o foaie si un creion poti realiza niste lucruri atat de frumoase , sa ascult muzica , sa pierd timpul pe afara , sa joc fotbal . . etc.

Urasc : Cand ma bate cineva la cap , sa fiu mintit , cand sunt obligat sa fac lucruri , sa fiu inselat , sa mi se ascunda lucruri ... etc.

Se pare ca am spus in "cateva" randuri cate ceva despre mine.
Sper ca m-am descurcat destul de bine pentru prima mea postare .
Toate cele bune ! >:d<

5 comentarii:

  1. bravo! tine-te ca o sa faci o treaba buna

    RăspundețiȘtergere
  2. merita sa incerci . http://www.youtube.com/watch?v=yTCDVfMz15M

    RăspundețiȘtergere
  3. heii ;;) bine ai venit in lumea noastraaaa Cristii :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Heii :). Ai un blog super reusit, care reda tot ce este urat, dar trebuie facut. Tine-o tot asa Cristiii :P :*

    RăspundețiȘtergere