Pages

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Mi-e dor ..

Mi-e dor..

Mi-e dor de multe.. De tine , de săruturile tale, de atingerile tale..De ochii tăi , ce mă privesc cu atâta dragoste , de mâinile tale , ce mă înconjoară cu blândeţe . Mi-e dor de plimbările noastre, de glumele noastre, de noi . Mi-e dor de felul cum mă iei în braţe şi de momentele în care mi-aş dori să nu mai îmi dai drumul, pentru că mă simt cea mai norocoasă persoană de pe Pământ .  Mi-e dor de felul ciudat în care reacţionezi când fac ceva greşit , de surâsul tău ce ţi se revarsă pe tot chipul atunci când stau şi te privesc . Mi-e dor de descoperirile tale ce uneori mă amuză, pentru că de fapt tu ştiai acele lucruri dintotdeauna ... Mi-e dor de furnicăturile ce le simt peste tot atunci când tu îţi treci degetele prin părul meu ... Mi-e dor de pielea ta fina , de felul cum zâmbeşti atunci când fac ceva ce-ţi place şi de felul cum te strâmbi când te lovesc fără să vreau. Mi-e dor de momentele în care ne certăm din nimicuri, pentru că ştiu cât de tare pot să te enervez din când în când şi îmi place să te privesc încercând din răsputeri să nu urli la mine . Mi-e dor de felul cum te "bâlbâi" uneori , atunci când îţi e greu să spui ceva , de felul tău de-a fi , de faptul că pentru tine orice moment e bun pentru a zâmbi .

Mi-e dor de zâmbetul tău cald şi de privirea care mă face să cred în ziua de mâine, oricât de oribilă ar fi cea de azi !

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu