Pages

joi, 8 noiembrie 2012

Dragostea - II -

    Daca iubesti pe cineva cu adevarat , merita sa astepti, oricat de lunga ar fi asteptarea …
    Dragostea este ca razboiul. Totul este permis; este usor de inceput , dar greu de dus la bun sfarsit si mai ales , imposibil de uitat.
    Niciodata sa nu frangi inima cuiva care te iubeste cu toata fiinta sa ! Aminteste-ti cat de mult ai suferit si tu din iubire.
    Se spune ca te indragostesti cu adevarat o singura data . Nu cred ca e adevarat pentru ca eu de cate ori ma uit in ochii tai ma indragostesc iar si iar .
    Povestile de iubire adevarate nu au sfarsit fericit..
    Niciodata sa nu tii pe cineva de mana , daca ai de gand sa-i frangi inima.
    Fericire … e un cuvant sublim … iubirea inseamna o avere , o dragoste , dar totodata si durere . Iubirea poate fi frumoasa dar si furtunoasa.
    Dragostea nu este numai flori , zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.
    Nu incerca sa gasesti iubirea absoluta , pentru ca nu exista. Totul este relativ pe lumea asta , pana si iubirea…
    Nu exista nimic , nici macar pe jumatate , atat de dulce in viata decat visul de iubire al unui tanar ...
    Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang !
    Visez doar la tine … visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini ?
    Eu nu te iubesc eu te ador eu nu voi plange daca vei pleca eu voi muri :-<
Te Iubesc !
@Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu